دشمن اگر قدرتی داشت صحبت از مذاکره نمی‌کرد؛ نیروهای مسلح گل کاشتند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 13:44
یاسوج-امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن اگر قدرتی داشت صحبت از مذاکره نمی‌کرد.

امام جمعه موقت اهواز

امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن اگر قدرتی داشت صحبت از مذاکره نمی‌کرد و مردم بدانند نیروهای مسلح گل کاشتند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت شهر اهواز در اجتماعات عزاداران چهلمین روز قائد امت در شهر یاسوج گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج به مانند جای جای ایران اسلامی ۴۰ شبانه روز در جوش و خروش هستند.

وی با بیان اینکه امروز مردم سنگردار یک سنگر مهم و حساس هستند که تاریخ بشریت را مشخص می‌کند، افزود: در چهلمین روز شهادت قائد امت، اگر قرار است حق رهبری را ادا کنیم باید به آثار رهبر شهید بپردازیم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه امروز نیامدیم اشک ماتم بریزیم عزاداری ما برای رهبر شهیدمان بعد از پیروزی کامل جبهه مقاومت خواهد بود، گفت: حضور امروز ما بیعت مجدد با امام کبیر، امام شهید و رهبر معظم انقلاب اسلامی است که تا آخرین قطره خون در میدان هستیم و به ترامپ قمارباز و نتانیاهو کثیف بفهمانیم اگر سر به سر تن به کشتن دهیم دریغ است که کشور به دشمن دهیم.

حجت‌الاسلام حاجتی با بیان اینکه اگر تا دیروز با آمریکا و جبهه کفر برادر کشتگی داشتیم امروز پدر کشتگی داریم، با طرح این سوال که چرا استکبار از زمان انقلاب سر جنگ با انقلاب وارد شدند و در ابتدای انقلاب اسلامی قصد ترور امام راحل را داشتند و امام خامنه‌ای را شهید کردند، گفت: مرزهای ایران در زمان صفویه با پنج میلیون کیلومتر تا اروپا هم رسیده بود اما در دوره‌های مختلف ایران را آنقدر تجزیه کردند که ۱۷ استان و یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر نوار ساحلی از ایران جدا شد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه هرگاه دست ناپاک استعمار و استکبار در ایران بوده بخشی از کشور جدا شده است، افزود: آنقدر این کشور را تجزیه کردند که از پنج میلیون کیلومتر عهد صفوی به یک میلیون و ۶۴۸ هزار کیلومتر رسیدیم و تنها دوره‌ای که دستشان از تجزیه ایران کوتاه ماند زمان جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه دشمندترین دشمنان ایران یهود است در حوادث اخیر هم دست آنها در کار است، گفت: در دوره‌هایی که بیگانگان در ایران بودند چون رهبر شجاعی برای دفاع از مردم نبود باعث شد ۹ میلیون نفر براثر قحطی جان خود را از دست دهند، گفت: کشور در دوره پهلوی متحمل ضرر و زیانهای زیادی شد و این خاندان منحوس همواره به دنبال نابودی ایران بودند و حالا دست به دامن اسرائیل غاصب شدند.

حجت‌الاسلام حاجتی بیان کرد: ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و ۲۳ بهمن همان سال تجزیه‌طلبان فعالیت خود را آغاز کردند و ۴۷ سال تهدید، ترور، کودتا و جنگ راه انداختند تا انقلاب اسلامی را زمین بزنند.

وی بیان کرد: در آغاز پیروزی انقلاب، صدام را تحریک کردند تا به ما حمله کرد اما در دوره امام روح‌الله یک متر از خاک کشور به دست بیگانگان نیافتاد چون رهبر شجاع و مرزبان غیور داشتیم.

وی بیان کرد: بعد از شکست در جنگ هشت ساله، دشمنان از پای ننشستند و دسیسه‌های مختلف راه‌اندازی کردند در عصر سید علی خامنه‌ای و ۳۷ سال امامت ایشان علیرغم تحریم‌های شدید اما پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم حتی دو ماه قبل از شهادت ایشان چند ماهواره پیشرفت به فضا پرتاب کردیم.

حجت‌الاسلام حاجتی با بیان اینکه در زمان زعامت امام شهید در حوزه هسته‌ای به جایگاه خوبی رسیدیم، تصریح کرد: کشوری که قبل از انقلاب همه پزشکانش از بنگلادش، پاکستان، هند و فیلیپین بود در دوره انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی و پیراپزشکی به چنان جایگاهی رسیده بود که دوره اوباما ۱۸ جامعه این کشور به رئیس جمهورشان نامه نوشته و از پیشرفت در این حوزه‌ها احساس خطر کردند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه علاوه بر این موارد در حوزه هوافضا هم پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم، ابراز داشت: سرمنشا همه این پیشرفت ها کسی نیست جز امام سید علی خامنه‌ای‌.

حاجتی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ساختن اسرائیل بزرگ هستند و به همین دلیل قائد امت را شهید کردند و به دنبال ترور سید مجتبی خامنه‌ای بودند که به خواست خدا این نقشه آنها هم شکست خورد، گفت: مردم ایران و نیروهای مقتدر مسلح ۴۱ روز جنگیدند و تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه یا با خاک یکسان شده است یا نیمه یکسان شده است.

وی در پایان خطاب به مردم گفت: دشمن اگر قدرتی داشت صحبت از مذاکره نمی‌کرد، مردم بدانند نیروهای مسلح ما گل کاشتند که خبر افتخارآفرینی آنها به مردم خواهد رسید.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: جمهوری اسلامی و مردمش تسلیم شدنی نیستند و هیچ خبری از سازش نیست و مردم از این جهت نگران نباشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.