حزب‌الله اطلاعیه داد؛ به حملات ادامه می‌دهیم تا توقف تجاوز

همشهری آنلاین پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 09:20
حزب‌الله لبنان با اعلام حمله موشکی به شهرک صهیونیست‌نشین المناره، از ادامه حملات خود تا توقف تجاوز خبر داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، حزب‌الله لبنان با صدور اطلاعیه‌ای از حمله موشکی بامداد امروز خود گفت: در دفاع از لبنان و مردمش و در پاسخ به نقض توافق آتش‌بس از سوی دشمن و پس از آن‌که مقاومت به آتش‌بس پایبند بود اما دشمن به آن پایبند نماند، مجاهدان مقاومت اسلامی شهرک «المناره» را با شلیک یک رگبار موشکی هدف قرار دادند.

حزب‌الله تأکید کرد: این پاسخ تا زمانی ادامه خواهد داشت که تجاوز اسرائیلی-آمریکایی علیه کشور و مردم ما متوقف شود.

رسانه‌های اسرائیلی بامداد امروز پنج شنبه از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی در پی شلیک موشک از سمت لبنان خبر دادند.

به گفته این رسانه‌ها آژیرهای هشدار در شهرک‌های «کریات شمونا»، «المناره» و «مارگلیوت» به صدا درآمده است. همچنین به اذعان منابع عبری،حداقل یک فروند موشک حزب‌الله در شهرک المناره اصابت کرده است.

شبکه ۱۵ اسرائیل نیز گزارش داد: «پس از ۹ ساعت آرامش، بازهم حملات راکتی حزب‌الله شروع شد، شمال آرام نمی‌گیرد».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.