واکنش جی‌دی ونس به پیام قالیباف در فضای مجازی

افکار نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 03:16
ادعای مضحک جی‌دی ونس: «قالیباف دربارهٔ حمله‌ای که به‌نحو ادعایی علیه ایران انجام شده بود صحبت کرد و اینکه این حمله چگونه نقض آتش‌بس محسوب می‌شود.

ادعای مضحک جی‌دی ونس: «قالیباف دربارهٔ حمله‌ای که به‌نحو ادعایی علیه ایران انجام شده بود صحبت کرد و اینکه این حمله چگونه نقض آتش‌بس محسوب می‌شود.

آتش‌بس‌ها همیشه آشفته هستند. یک ساعت پس از اعلام آتش‌بس توسط رئیس‌جمهور، ایرانی‌ها یک سری موشک پرتاب کردند. سپس اسرائیلی‌ها پاسخ دادند، بعد هم برخی از کشورهای عربی حاشیهٔ خلیج [فارس] پاسخ دادند.

این ذات آتش‌بس است. هیچ آتش‌بسی بدون کمی تلاطم و بی‌ثباتی پیش نمی‌رود.»

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.