گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیران خارجه قبرس و آذربایجان

عصر ایران چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 18:21
گفتنی است بامداد چهارشنبه 19 فروردین پس از 40 روز تجاوز آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، تهران و واشنگتن با میانجی‌گیری پاکستان و دیگر کشورهای منطقه برای یک آتش بس دو هفته‌ای به توافق رسیدند. 
وزیر خارجه کشورمان در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک خود روز چهارشنبه با همتایان آذربایجانی و قبرسی خود گفت‌وگو کرد.
 
به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در تماس‌های جداگانه با جیحون بایراموف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان و کنستانتینوس کمبوس همتای قبرسی خود به بررسی آخرین وضعیت تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه پرداخت.
 
گفتنی است بامداد چهارشنبه 19 فروردین پس از 40 روز تجاوز آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، تهران و واشنگتن با میانجی‌گیری پاکستان و دیگر کشورهای منطقه برای یک آتش بس دو هفته‌ای به توافق رسیدند. 
 
طرفین توافق کردند که در این مدت شرایط یک گفت‌وگوی جامع برای دستیابی به صلح و حل و فصل مسائل مورد اختلاف را به میزبانی اسلام‌آباد فراهم کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.