مدودف: ایران سلاح‌های هسته‌ای خود را آزمایش کرده است ...

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 15:44
معاون شورای امنیت روسیه پس از برقراری آتش‌بس ۲ هفته‌ای میان ایران و آمریکا در پیامی نوشت: مشخص نیست که آتش‌بس بین واشنگتن و تهران چگونه پیش خواهد رفت اما یک چیز قطعی است، اینکه ایران سلاح‌های هسته‌ای خود را آزمایش کرده است. تنگه هرمز نامیده می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، «دیمیتری مدودف» که سابقا رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه هم بوده، در ادامه پیام خودش در ایکس تاکید کرد: پتانسیل آن پایان‌ناپذیر است.

پیشتر «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران با اشاره به توافق ایران و آمریکا برای آتش بس به مدت ۲ هفته جهت انجام رایزنی به منظور پایان جنگ در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در پاسخ به درخواست برادرانه نخست وزیر پاکستان و با توجه به درخواست آمریکا برای مذاکره در پیشنهادات ۱۵ بندی آن کشور و اعلام رییس جمهور این کشور مبنی بر پذیرش کلیات پیشنهادات ۱۰ بندی ایران به عنوان مبنای مذاکره، بدینوسیله از طرف شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام می کنم:

۱- چنانچه حملات به جمهوری اسلامی ایران متوقف شود، نیروهای مسلح قدرتمند ما نیز حملات دفاعی خود را متوقف می کنند.
۲- به مدت دو هفته تردد امن در تنگه هرمز در هماهنگی با نیروهای مسلح ایران و با نظرداشت محدودیت های فنی موجود مقدور خواهد بود.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.