حماس: ایران اراده آمریکا و تل‌آویو را در هم شکست

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 12:41
سخنگوی جنبش حماس به مقاومت بزرگ ایران در برابر تجاوزات دشمن آمریکایی صهیونیستی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد: مقاومت بزرگ جمهوری اسلامی ایران، مقامات و ملت این کشور را ارج می نهیم.

وی در ادامه افزود: آنها موفق شدند خواست و اراده دشمن آمریکایی صهیونیستی را در هم بشکنند و نگذارند اهداف آن از این تجاوز وحشیانه محقق شود.

قاسم بیان کرد: این منطقه با تمام ساختار آن به ملت های اصیلش تعلق دارد و به همین دلیل باید همبستگی و اتحاد در منطقه تقویت شود تا استعمار خارجی نتواند بر آن تسلط پیدا کرده و منابع آن را به غارت ببرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.