استقبال ژاپن از توافق آتش‌بس میان ایران و آمریکا

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 08:54
هیئت وزیران دولت ژاپن از امضای توافق آتش‌بس میان ایران و آمریکا استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیئت وزیران دولت ژاپن اعلام کرد از توافق آتش‌بس بین ایران و آمریکا استقبال می‌کنیم و به تلاش‌ها برای بازگشایی امن تنگه هرمز ادامه می‌دهیم.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از مواضع خود عقب‌نشینی کرد و در پیامی نوشت: پیشنهادی ۱۰ بندی از ایران دریافت کرده‌ایم و معتقدم که می‌تواند مبنای قابل اتکایی برای مذاکره باشد.

آتش بس دو هفته‌ای میان ایران و دشمنان آمریکایی-صهیونی با شرایط خاص برقرار شده است؛ ترامپ نیز این موضوع را اعلام کرده و گفته است که این دوره دو هفته‌ای فرصت خواهد داد تا توافق نهایی شده و به سرانجام برسد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.