گوترش از آتش‌بس میان ایران و آمریکا استقبال کرد

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 08:52
دبیرکل سازمان ملل در پی عقب نشینی آمریکا پس از ۴۰ روز جنگ علیه ایران، اعلام کرد از اعلان آتش بس میان تهران - واشنگتن استقبال می‌کند.

گوترش از آتش‌بس میان ایران و آمریکا استقبال کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل در بیانیه‌ای گفت: دبیرکل سازمان ملل از اعلام آتش‌بس دو هفته‌ای توسط ایالات متحده و ایران استقبال می‌کند. او از همه طرف‌های درگیری فعلی در خاورمیانه می‌خواهد که به تعهدات خود تحت قوانین بین‌المللی عمل کنند و از مفاد آتش‌بس پیروی کنند تا راه برای صلح پایدار و جامع در منطقه هموار شود.

سخنگوی سازمان ملل افزود: دبیرکل سازمان ملل تاکید می‌کند که پایان دادن به خصومت‌ها برای محافظت از جان غیرنظامیان و کاهش رنج‌های انسانی ضروری است.

دوجاریک تصریح کرد: دبیرکل سازمان ملل از تلاش‌های پاکستان و سایر کشور‌های درگیر در تسهیل آتش‌بس صمیمانه قدردانی می‌کند و ژان آرنو، فرستاده شخصی دبیرکل، برای حمایت از تلاش‌ها برای صلح پایدار در منطقه است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.