تل‌آویو هم به آتش‌بس آمریکا با ایران تن داد

مشرق نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 03:19
شبکه «سی‌ان‌ان» بامداد چهارشنبه به نقل از یک مقام ارشد کاخ سفید گزارش داد که رژیم صهیونیستی نیز بخشی از آتش‌بس دو هفته‌ای آمریکا با ایران است.

به گزارش مشرق، باوجود اینکه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در اطلاعیه خود درباره آتش‌بس با جمهوری اسلامی ایران حرفی از رژیم صهیونیستی نزد، منابع مطلع از تن دادن تل‌آویو به این توافق خبر می‌دهند.

شبکه «سی‌ان‌ان» بامداد چهارشنبه به نقل از یک مقام ارشد کاخ سفید گزارش داد که رژیم صهیونیستی نیز بخشی از آتش‌بس دو هفته‌ای آمریکا با ایران است.

این منبع که نامش فاش نشد، به سی‌ان‌ان گفت: «اسرائیل نیز موافقت کرده است که حملات خود [به ایران] را در حالی که مذاکرات ادامه دارد، متوقف کند».

این در حالی است که لحظاتی بعد از اطلاعیه ترامپ، جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی از رصد شلیک موجی از موشک‌های ایرانی به سمت تل‌آویو و قدس اشغالی، و فعال‌شدن آژیرهای هشدار خبر داد.

رئیس جمهور آمریکا دقایقی پیش، بعد از چندین روز مواجهه با هشدارهای قاطع تهران، ضمن عقب‌نشینی از تهدید خود برای حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی و تأسیسات انرژی، از آتش‌بس دو هفته‌ای با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.