غرس ۲۰۰ نهال به یاد شهدا در شهرداری منطقه سه کرمانشاه

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 21:07
کرمانشاه - شهردار منطقه سه کرمانشاه از غرس ۲۰۰ اصله نهال مثمر به نیت رهبر شهید و شهدای جنگ تحمیلی در مراسم فردا خبر داد.

مهدی شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای توسعه فضای سبز اظهار کرد: در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اجرای طرح «کاشت نهال امید»، اقدامات لازم برای اجرای برنامه‌های مرتبط با گرامیداشت یاد شهدا انجام شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس، فردا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح، ۲۰۰ اصله درخت مثمر در محدوده حاشیه خیابان آیت‌الله زرندی و بوستان برکه و به نیت رهبر شهید و شهدای والامقام جنگ تحمیلی غرس خواهد شد.

شهردار منطقه سه ادامه داد: این آیین، بخشی از مراحل اجرای پویش «کاشت نهال امید» است و با مشارکت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

شاکری افزود: هدف از این اقدام، توسعه فضای سبز شهری، ارتقای زیست‌پذیری محیط و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در قالب یک فعالیت فرهنگی و محیط‌زیستی است.

وی در پایان گفت: این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولان استان و مدیریت شهری برگزار خواهد شد تا گامی مؤثر در طراوت‌بخشی به فضاهای عمومی و تکریم مقام شهدا برداشته شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.