
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، پیرو نشست هم اندیشی وبیناری روز یکشنبه ۱۶ فروردین مدیران عامل باشگاه ها؛ اعلام می شود روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۱۰:۳۰ نیز نشست نهایی مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری به صورت حضوری در سازمان لیگ در خصوص تصمیم گیری برای برگزاری ادامه مسابقات بیست و پنجمین دوره لیگ برتر پیش از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۶ یا پس از آن، برگزار می شود.
در این نشست همچنین در خصوص نحوه معرفی نمایندگان کشورمان برای حضور در رقابت های لیگ نخبگان و لیگ سطح دو قهرمانان آسیا تصمیم گیری خواهد شد.