جنگ وارد مرحله جدید شد !+ ویدئو

پارس نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 16:12
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از مرحله جدید جنگ خبر داد.

سید مجید موسوی گفت مرحله جدید جنگ فرا رسید. فرمانده هوافضای سپاه از مرحله جدید جنگ با آمریکا و اسرائیل خبر داد.

به گزارش پارس نیوز به نقل از تسنیم، سردار سید مجید موسوی، فرمانده  نیروی هوافضای سپاه با انتشار ویدیویی در حساب خود در آپ‌اسکرولد نوشت:

«و اینک مرحله جدید جنگ

با پرتابگرهای تازه‌نفس دو فروندیِ موشک‌های فاتح و خیبرشکن

همۀ ضربات قبلی × دو»

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.