بازگشایی محور توسکستان در شمال شاهرود؛ هیچ جاده‌ای مسدود نیست

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 12:29
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از بازگشایی محور توسکستان در شمال شهرستان شاهرود خبر داد.

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، از بازگشایی محور شاهرود- گرگان از مسیر جادا توسکستان همزمان با صبح سه شنبه خبر داد.

وی افزود: این جاده دیروز بعد از ظهر به دلیل بارش برف، بوران و کاهش دید افقی مسدود شده بود.

فرمانده پلیس راه استان سمنان ضمن قدردانی از تلاش راهداران در بازگشایی محور توسکستان گفت: از مسافران و مردم استان درخواست می شود قبل از ورود به جاده های مرتفع از باز بودن آنها از طریق سامانه ۱۴۱ اطمینان حاصل نمایند.

بزرگی همچنین گفت: با تلاش شبانه ی نیروهای پلیس راه استان و نیروهای راهداری و امدادی محور شهمیرزاد -کیاسر و دامغان - کیاسر هم بامداد امروز بازگشایی شده است.

وی افزود: هم اکنون همه جاده های اصلی استان سمنان باز هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.