فرمانده هوافضای سپاه: شمال اسرائیل بی‌دفاع رها شده است/ حیفا را شخم زدیم

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 05:41
فرمانده نیروی هوافضای سپاه نوشت: پالایشگاه، تاسیسات برق، بنادر و ریل‌های خلیج حیفا در ۲۴ ساعت گذشته با موشک‌های ایرانی شخم زده شدند و خبری از رهگیری موشک‌ها نبود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سیدمجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه در فضای مجازی نوشت:

رژیم با رها کردن شهرهای شمالی مناطق اشغالی، عملاً شکست موازنه را پذیرفته است.

پالایشگاه، تاسیسات برق، بنادر و ریل‌های خلیج حیفا در ۲۴ ساعت گذشته با موشک‌های ایرانی شخم زده شدند و خبری از رهگیری موشک‌ها نبود.

فرمانده هوافضای سپاه: شمال اسرائیل بی‌دفاع رها شده است/ حیفا را شخم زدیم

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.