به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون وزیر خارجه افغانستان اعلام کرد: تهدید آمریکا مبنی بر حمله بر زیرساختهای ایران، اعلام جنایت جنگی بی سابقه است.
«نعیم وردک» معاون وزیر امور خارجه افغانستان در تازهترین پیام خود در خصوص تجاوزهای آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران نوشت: تهدید حمله بر زیرساختها، نیروگاههای برق و سایر تأسیسات ایران، اعلام یک جنایت جنگی بی سابقه است.
وی در این پیام تصریح کرد: اگر در آمریکا ذرهای از حاکمیت قانون، حقوق بشر و آنچه خود «دموکراسی» مینامند وجود داشته باشد، باید جلو این جنایت و تداوم جنگ را بگیرد و افراد فاقد تعادل روانی را فوراً برکنار کند. قبل از این نیز معاون وزیر امور خارجه افغانستان با انتشار پیامهایی در قبال تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، این اقدامات را محکوم کرده بود.