انفجار در اربیل/ کنسولگری آمریکا مورد حمله پهپادی قرار گرفت

اقتصادنیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 16:43
اقتصادنیوز: حمله‌ای توسط حداقل چهار پهپاد، ساختمان کنسولگری آمریکا در اربیل را هدف قرار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، منابع از انفجارهایی در کنسولگری آمریکا در اربیل خبر دادند.

یک منبع امنیتی روز دوشنبه مدعی شد که یک حمله پهپادی که ساختمان کنسولگری ایالات متحده در اربیل، پایتخت اقلیم کردستان را هدف قرار داده بود، رهگیری شد.

یک منبع به خبرگزاری شفق نیوز گفت که حمله‌ای توسط حداقل چهار پهپاد، ساختمان کنسولگری آمریکا در اربیل را هدف قرار داد.

این منبع افزود که این حمله هیچ خسارت مادی یا جانی نداشته است.

در عین حال منابع گفتند یک پهپاد در ساختمان نیروهای آسایش (نیروهای امنیت داخلی کرد) در خیابان۱۰۰ در اربیل منفجر شد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.