سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت: تا رفع اختلالات بانکی با پول نقد به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنید

خبرگزاری میزان سه شنبه 02 تیر 1405 - 15:57
سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور با اشاره به مشکل پیش آمده برای برخی از بانک‌ها گفت: با وجود اختلالات بانکی، احتمال پرداخت موفق الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌ها پایین است لذا امکان پرداخت با پول نقد یا نهایتا کارت به کارت امکانپذیر است.
خبرگزاری میزان -

رضانواز، سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور اظهار کرد: طی روز‌های اخیر هم برای جایگاه‌های سوخت که منابع مالی غیردسترس در برخی بانک‌ها داشتند و هم برای مردم مشکلاتی در پرداخت بهای سوخت وجود داشت که با مساعدت شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی به جایگاه‌ها و نیز صبوری مالکان و کارکنان محترم شرایط را مدیریت کردیم. 

وی ادامه داد: از امروز وضعیت سخت‌تر شده و عملا مردم برای اینکه با مشکل مواجه نشوند لازم است تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاه‌ها مراجعه کنند یا نهایتا اینکه امکان کارت به کارت داشته باشند. البته امکان ایجاد تراکنش در شرایط خاصی برای کارت‌های بانکی و کارتخوان‌های بانکی وجود دارد که احتمال موفقیت آن پایین است و با همکاری مردم امکان سپری کردن این شرایط راحت‌تر خواهد بود.

به گفته سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور مسئولان محترم سیستم بانکی در تلاش برای رفع مشکل هستند و اطلاع رسانی لازم انجام شده و خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.