
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی خوشی ضمن محکومیت حملات ناجوانمردانه آمریکا و اسرائیل گفت: جامعه ورزشی ایران اسلامی، همگام با ملت سلحشور و آزاده، بار دیگر شاهد اوج وقاحت و ددمنشی جبهه متحد صهیونیستی-آمریکایی در تعرض به خاک پاک این مرز و بوم بود.
وی افزود: حملات وحشیانه اخیر که با نقض آشکار تمام قوانین بینالمللی و انسانی صورت گرفت، نشان از استیصال دشمنانی دارد که در میدان نبرد حریف اراده ملت ایران نشده و اکنون ناجوانمردانه، خون پاک عزیزان ما را آماج کینه خود قرار دادهاند.
خوشی ضمن محکومیت شدید این تجاوز گفت: مراتب تبریک و تسلیت خود را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و پیشگاه رهبر جدید انقلاب، حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای، اعلام میدارم. ما داغدار شهادت مظلومانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، حضرت آیتالله سید علی خامنهای هستیم که عمر بابرکت خود را در راه عزت اسلام و سربلندی ایران سپری کردند. همچنین یاد و نام سران سرافراز نظامی و سرداران رشید اسلام که در این حملات به فیض شهادت نائل آمدند تا ابد در تالار افتخارات این مرز و بوم میدرخشد.
سرپرست تیمهای ملی جودو افزود: دشمن در این حملات نهتنها مراکز نظامی، بلکه با کمال وقاحت سالنهای ورزشی علی الخصوص کمپ تیمهای ملی جود که تجلیگاه شور و نشاط قهرمانان و نام آوران بسیاری بود را هدف قرار داد و از چرخه فعالیت خارج کرد.
وی گفت: دشمن صفاک آثار باستانی و هویت تاریخی ما را نیز هدف قرار داد تا عمق دشمنی خود را با فرهنگ، تاریخ و تمدن این کهندیار نشان دهد. اما غافل از آنکه هویت ملی ما درقلب تپنده میلیونها ایرانی است.
سرپرست تیمهای ملی افزود: به عنوان عضوی از خانواده ورزش حمایت خود را از نیروهای مسلح (ارتش قهرمان، سپاه دلاور، فراجا سلحشور و بسیج مردمی ایثارگر) نسبت به ادامه مقاومت و در هم کوبیدن پایگاههای متجاوزان آمریکایی صهیونیستی در منطقه اعلام میدارم.