دوست داشتم کمکی باشم برای آسیب‌دیدگان

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 13:07
افشین هاشمی با اشاره به فداکاری آتش‌نشانان و امدادرسان نوشت: دوست داشتم کمکی باشم برای آسیب‌دیدگان.

دوست داشتم کمکی باشم برای آسیب‌دیدگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما افشین هاشمی هنرمند عرصه تئاتر و سینما در پی حمله آمریکا و اسراییل به ایران در فضای مجازی اش با انتشار ویدیویی از یکی از سکانس‌های فیلم «خاله قورباغه» نوشت: «دوست داشتم با همکارانم- به دور از جنجال دوربین - کنار امدادرسانان و آتشنشان‌ها کمکی باشم برای آسیب‌دیدگان.

دورم - نمی‌شود، ولی گمانم خوب است بچه‌ها قهرمان‌های بی هیاهوی این روزهایشان را بشناسند.

مفتخرم که خودم صدای آتشنشان را گفته‌ام؛ شعرش از فرشته طائرپور است و موسیقی اش با سعید شهرام.

بچه‌ها این روز‌ها را خوب به خاطر بسپرید، آن چه گذشت که این شد را ما برای‌تان خواهیم گفت، و بعدش را شما خواهید ساخت!»

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.