تأکید دادستان قروه بر ارتقای خدمات در کمپ ماده ۱۵

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 12:18
قروه- دادستان قروه با همراهی رئیس اداره بهزیستی این شهرستان از کمپ ماده ۱۵ بازدید کرد و خواستار رفع نواقص و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مددجویان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاماری پیش از ظهر دوشنبه با حضور در کمپ ماده ۱۵، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کردند.

در این بازدید، دادستان قروه با بررسی امکانات موجود، نحوه ارائه خدمات و شرایط نگهداری مددجویان، از نزدیک در جریان وضعیت این مرکز قرار گرفت و مسائل و چالش‌های موجود را مورد ارزیابی قرار داد.

همچنین در نشست مشترکی که در حاشیه این بازدید برگزار شد، راهکارهای رفع کمبودها، تأمین نیازهای ضروری و ارتقای روند خدمت‌رسانی به افراد تحت درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دادستان قروه در این دیدار بر ضرورت رعایت استانداردهای نگهداری، ارتقای سطح خدمات درمانی و حمایتی و نیز همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مرتبط برای رفع مشکلات موجود تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.