سرپرست دامپزشکی دشتستان: ۲۱ مرکز متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 11:24
بوشهر- سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان دشتستان از ثبت ۲۲۸ مورد غیر بهداشتی و معرفی ۲۱ مرکز متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.

سیروس بنافی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و ایام جنگ تحمیلی از ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۵ در دشتستان اجرا شد.

وی اضافه کرد: کرد : از ابتدای طرح تشدید نظارت بهداشتی و شرعی در شهرستان دشتستان، هزار و ۴۰۷ بازدید از ۳۰۶ مرکز عرضه انجام شد.

بنافی افزود: طی این مدت ۲۲۸ مورد غیر بهداشتی ثبت، ۲۰۰ کیلوگرم فرآورده غیر بهداشتی معدوم سازی و ۲۱ مرکز متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان دشتستان اضافه کرد: ۳۷۶ گواهی حمل بهداشتی محموله ها تحت نظارت بهداشتی و قرنطینه‌ای دامپزشکی صادر شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.