تجاوز بامدادی دشمن آمریکایی-صهیونیستی به بهارستان/۱۳نفر شهید شدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 10:27
بهارستان- فرماندار بهاستان از شهادت ۱۳ شهروند در تجاوز بامدادی دشمن آمریکایی-صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعاتی پیش، بهارستان در جنوب غرب استان تهران هدف حملات دشمن قرار گرفت.

فرماندار بهارستان با تأیید این خبر به خبرنگار مهر گفت: بامداد امروز، مناطق مسکونی این شهرستان مورد تهاجم واقع که بر اثر آن، دو باب منزل مسکونی در «شهرک قلعه میر» به طور کامل تخریب شد.

عبدالحمید شرفی افزود: بر اساس آخرین آمار، تا این لحظه متأسفانه ۱۳ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیده و ۲۰ تن دیگر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

فرماندار بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات همچنان در محل حادثه حضور داشته و عملیات برای یافتن دیگر شهدا و مصدومان احتمالی بدون وقفه ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.