بمباران و تجاوز آمریکا و اسرائیل به محل استقرار نیروهای حشدالشعبی

همشهری آنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 09:10
منابع عراقی بامداد دوشنبه از حملات تجاوزکارانه آمریکایی-صهیونیستی به استان‌های «صلاح‌الدین» و «موصل» خبر دادند.

به گزارش همشهری آنلاین منابع عراقی بامداد دوشنبه از وقوع انفجارهای مهیب، همراه با شنیده‌شدن صدای پرواز جنگنده در استان‌های «صلاح‌الدین» و «موصل» خبر دادند.

رسانه «صابرین‌نیوز» در خبری فوری گزارش داد که محل استقرار نیروهای سازمان «الحشد الشعبی» در شهرستان «الحضر» واقع در استان موصل هدف تجاوز آمریکایی-صهیونیستی قرار گرفته است. بر این اساس، جنگنده‌های تروریست‌های اشغالگر همچنین به مقر تیپ ۵۲ نیروهای الحشدالشعبی در حومه شهرستان «طوز خورماتو» واقع در شرق استان صلاح‌الدین حمله کردند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.