انتقاد بازیگران خارجی از جنگ علیه ایران

خبرآنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 08:49
لیام کانینگهام(بازیگر ایرلندی) و الن بارکین(بازییگر امریکای) در شبکه ایکس از جنگ علیه ایران انتقاد کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لیام کانینگهام (Liam Cunningham) | بازیگر مشهور ایرلندی نوشت:

«اون فجایعی که الان تو ایران و لبنان داره اتفاق می‌افته، نتیجهٔ چیزیه که دنیا داره اجازه می‌ده تو غزه و کرانهٔ باختری اتفاق بیفته. صهیونیست‌ها با همین سکوت دنیا جسورتر شدن. سکوت یعنی تأییدِ ضمنی.سکوت یعنی شریک جرم بودن.»

انتقاد بازیگران خارجی از جنگ علیه ایران

بارکین (Ellen Barkin) | بازیگر آمریکایی هم در توئیتی در شبکه ایکس نوشت:

«هواپیماها رو زدند، سربازها کشته شدن، یه عده اسیر شدن یا هنوز خبری ازشون نیست، اما این آدم(ترامپ) حتی یه بار هم دربارهٔ هزینهٔ انسانی این جنگ غیرقانونی حرف نزده یا قبولش نکرده.واقعاً آدم حقیریه… یه موجود چندش‌آور و بی‌ارزش.»

انتقاد بازیگران خارجی از جنگ علیه ایران

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.