معاون پزشکیان: عملیات دیشب آمریکا در اصفهان برای «نجات خلبان» نبود/ ماجرا بعدا رو می شود، صبر کنید!

خبرآنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 23:24
اسماعیل سقاب اصفهانی به انهدام هواپیماها و بالگردهای آمریکا در اصفهان واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل سقاب اصفهانی، معاون رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دیشب آسمان زیبای اصفهان عزیزمان، فقط شاهد سقوط چند فروند هواگرد نبود!! انگار یک سناریوی بزرگ فرو ریخته است! عصبانیت و استیصال ترامپ، تایید نابودی یک نقشه بزرگ است. فعلاً فقط می‌توان همینقدر گفت: شاید این عملیات هیچ‌وقت «نجات» نبوده است. بقیه ماجرا در آینده رو می‌شود. صبر کنید…

نقشه آمریکا در اصفهان

31215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.