محور امامزاده شاهزاده علی‌اکبر به نصرآباد بازگشایی شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 17:51
اصفهان _رئیس پلیس راه استان اصفهان از بازگشایی محور امامزاده شاهزاده علی‌اکبر به نصرآباد خبر داد .

سرهنگ عبدالرضا میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اطلاعیه قبلی مبنی بر مسدود شدن محور امامزاده شاهزاده علی‌اکبر به سمت نصرآباد و مسیر بالعکس، این محور هم‌اکنون بازگشایی شده است.

وی افزود: با بازگشایی این مسیر، تردد خودروها در این محور به حالت عادی بازگشته و رانندگان می‌توانند بدون محدودیت از آن عبور کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با توجه به شرایط مسیر با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.