سخنگوی صنعت تایر ضمن تاکید بر تفاوت شرایط جنگی با وضعیت عادی، گفت: با وجود برخی موانع احتمالی، تولید با حداکثر ظرفیت برای پاسخگویی به تقاضای بازار ادامه دارد.
به گزارش تحریریه صنعت
خبرگزاری صدا و سیما؛ مصطفی تنها درباره وضعیت تولید این صنعت در شرایط جنگی فعلی گفت: چه بخواهیم چه نخواهیم در حال حاضر در شرایط جنگی قرار داریم و در این میان برخی اقدامات را میتوان انجام داد و برخی دیگر از اقدامات دست ما نیست؛ بنابراین در آن بخش که میتوانیم حداکثر تلاش و کوشش خود را به عمل خواهیم آورد.
وی افزود: صنایع مانند بدنه کارمندان نیستند که در شرایط خاص به صورت شیفت چند درصدی و یا دورکاری به کار خود ادامه دهند و پس از پایان تعطیلات نوروزی صنعت تایر کشور فعالیت خود را باید مجددا به روال سابق باز گرداند تا نیاز مردم و بازار در حوزه تایر و لاستیک تامین و بازار با کمبودی روبهرو نشود.
سخنگوی صنعت تایر اضافه کرد: صنایع برای روزهای بحرانی، بخشی از نیاز مواد اولیه خود را به صورت ذخایر تجمیع میکنند تا در صورت بروز بحران در تامین مواد مورد نیاز بتوانند چالش کمتری داشته باشند، با این حال باید پذیرفت که ما در شرایط جنگی قرار داریم و ممکن است برخی مشکلات و موانع به علت وضعیت جنگی رخ دهد و نباید این وضعیت را با شرایط عادی در نبود جنگ قیاس کرد، برای مثال ممکن است کمبود در برخی از مواد اولیه و نهادههای تولید احساس شود که در این مدت تلاش میشود همزمان با استفاده از ذخایر موجود، روشهای جدید تامین مواد مورد نیاز بررسی و پیگیری شود.
آقای تنها گفت:، اما در شرایط فعلی تمام تلاش ما این است که با حداکثر نیروی کار و توان تولید، نیاز بازار در این بخش را تهیه و تامین کنیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.