ابراز نگرانی وزرای محیط زیست شانگهای از آسیب به واکسن‌سازی ایران

مشرق نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 14:14
وزرا و مسئولان محیط زیست کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در هفتمین نشست خود که در قرقیزستان برگزار شد، نسبت به اثرات زیست محیطی حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کردند.

به گزارش مشرق، هفتمین نشست وزرا و مسئولان محیط زیست کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به میزبانی قرقیزستان، برگزار شد.

در این نشست که سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان به نمایندگی از کشورمان شرکت کرد، مدیریت پایدار منابع طبیعی، مقابله با تغییرات اقلیمی، حفاظت از تنوع زیستی و همکاری‌های فرامرزی زیست‌محیطی از مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی بود.

سفیر کشورمان در این نشست ضمن مطرح نمودن دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص همکاری در زمینه محیط زیست، تجاوز نظامی و حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های غیرنظامی همچون تاسیسات نفتی و گازی و واکسن سازی را محکوم کرد.

همچنین اعضای شانگهای در پروتکل پایانی این نشست آسیب به زیرساخت های انرژی و واکسن سازی ایران را مردود شمرده و خطرات بیولوژیکی و زیست‌محیطی آن را تهدیدی برای کل منطقه شمردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.