فرهاد مجیدی: بازیکنان خوبی دارم اما کمی بد شانس هستیم

خبرورزشی یکشنبه 16 فروردین 1405 - 08:59
فرهاد مجیدی اطمینان به بقای البطائح در لیگ برتر امارات را تکرار کرد و تاکید کرد تیمش از خطر سقوط فاصله گرفته است.

تیم فوتبال کلباء روز شنبه در مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر امارات دو بار با گلزنی سامان قدوس از البطائح پیش افتاد، اما هر دو بار شاگردان فرهاد مجیدی گل‌ها را جبران کردند و در نهایت به تساوی دو بر دو رسیدند تا امیدوار به بقا در این رقابت‌ها شوند.

فرهاد مجیدی در پایان مسابقه خانگی البطائح مقابل کلباء و تیم سابقش، بر اطمینان کامل خود نسبت به بقای تیمش در لیگ ادنوک تاکید کرد و گفت: تیمم بازیکنان با کیفیت و خوبی دارد، اما از کمبود شانس رنج می‌برد.

او ادامه داد: من ۱۰۰ درصد به بقای تیم اطمینان دارم و قبلا هم تاکید کرده‌ام که فصل را در جایگاهی بهتر به پایان خواهیم رساند، چراکه اعتماد زیادی به بازیکنان دارم.
سرمربی ایرانی البطائح توضیح داد تیمش از ابتدای فصل با مشکل در خط حمله مواجه بوده که پس از جدایی آناتولی برتراند (بازیکن کامرونی) تشدید شده و افزود: باشگاه ما سیکو لیگا، مهاجم فرانسوی را از کلباء به خدمت گرفت، اما او به دلیل وجود یک بند در قراردادش، نتوانست در این مسابقه به میدان برود.

سرمربی البطائح در پایان بر اهمیت تمرکز در دیدارهای آینده تاکید کرد تا نتایج تیمش بهبود یافته و بقای آنها در لیگ حرفه‌ای تضمین شود.

بیشتر بخوانید: مجیدی به دنبال شکار تیم سابق

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.