بازدید سرزده رئیس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع‌های های قضائی

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 18:47
رئیس کل دادگستری هرمزگان به صورت سرزده از مجتمع‌های های قضائی شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع‌های های قضائی شهرستان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان از روند خدمت‌رسانی به مردم در مجتمع‌های قضائی شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در دادسرای بندرعباس، مجتمع جزایی، مجتمع دادگاه‌های صلح، شورا‌های حل اختلاف و مجتمع شهید بهشتی بندرعباس ضمن گفت‌و‌گو با مسئولان و کارکنان اداری، به منظور تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم و رفاه حال مراجعین دستورات لازم را صادر کرد.

وی در این بازدید، ضمن تشکر از تلاش‌های کارکنان دستگاه قضائی استان، بر لزوم تداوم روند خدمت‌رسانی به مردم در سال جدید تأکید کرد و گفت: اقدامات دستگاه قضائی به منظور گره گشایی از مشکلات مردم با کیفیت و شتاب هرچه بیشتر ادامه خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین در گفت‌و‌گو با تعدادی از مراجعین دستگاه قضائی، پس از شنیدن مطالبات آنها درباره موارد مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

شایان ذکر است؛ همزمان با دفاع مقدس و مقاومت شکوهمندانه ملت ایران و در اوج ددمنشی و جنایات دشمن خبیث آمریکایی-صهیونیستی در تجاوز به مناطق مسکونی و نهاد‌های خدمت‌رسان عمومی، مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی استان هرمزگان مشغول ارائه خدمت به مراجعین بوده و علاوه بر حضور در محل کار در ساعات اداری، در روز‌های تعطیل نیز با حضور در شعب کشیک به مطالبات مردم رسیدگی می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.