نشست چهارجانبه در پاکستان برای بررسی تجاوز به ایران برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 04:05
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که پاکستان ممکن است طی دو روز آینده میزبان نشست وزرای خارجه پاکستان، عربستان سعودی، مصر و ترکیه با موضوع جنگ درخاورمیانه باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی النشره، هاکان فیدان به شبکه تلویزیونی خصوصی «آ هابر» ترکیه گفت: ما در ابتدا قصد داشتیم این نشست را در ترکیه، بین ترکیه، پاکستان، مصر و عربستان سعودی برگزار کنیم، اما با توجه به لزوم ماندن همتایان پاکستانی ما در کشورشان، این نشست را به پاکستان منتقل کردیم و احتمالا آخر هفته در آنجا ملاقات خواهیم کرد.

به گفته فیدان، این گفتگوها وزرای خارجه چهار کشور مربوطه را گردهم خواهد آورد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.