جاده چالوس یکطرفه شد

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 16:56
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از یک‌طرفه شدن مسیر جنوب به شمال محور کندوان و آزادراه تهران–شمال به‌منظور تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: به‌دلیل افزایش حجم خودروها، مسیر جنوب به شمال محور کندوان و همچنین آزادراه تهران–شمال به‌صورت مقطعی مسدود و این محور به‌منظور تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه شده است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در محورهای کندوان و هراز در برخی مقاطع نیمه‌سنگین تا سنگین گزارش شده و تردد در این مسیرها با کندی همراه است.

صادقی با بیان اینکه وضعیت ترافیک در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان است، ادامه داد: رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از سفرهای غیرضروری در ساعات اوج ترافیک خودداری کنند.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران همچنین از کاربران جاده‌ای خواست پیش از سفر، آخرین وضعیت راه‌ها را از سامانه‌های رسمی دریافت کرده و با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.