بازگشایی محور میامی–جاجرم پس از سیلاب؛ هشدار: شانه جاده ریزشی است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 23:18
میامی- فرماندار میامی از بازگشایی محور میامی–جاجرم پس از ساعتی انسداد به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه کال‌شور خبر داد و گفت: راهداران با اقدام سریع، حجم آب گرفته شده روی جاده را مهار کردند.

احمد خرم در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه محور میامی - جاجرم که از صبح پنج‌شنبه به دلیل بارش باران و وقوع سیلاب و در پی آن طغیان رودخانه کال شور مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد، تاکید کرد: تردد در این محور و دیگر محورهای شهرستان برقرار است.

وی افزود: محور میامی - جاجرم صبح امروز به علت طغیان رودخانه کال شور مسدود شده بود و حجم آب زیاد این رودخانه فصلی روی جاده را گرفته بود.

فرماندار میامی با بیان اینکه این محور در حال حاضر بازگشایی شده است، ابراز کرد: راهداری و عوامل راه و شهرسازی شهرستان میامی در این بازگشایی نقش مهمی ایفا کردند.

خرم با بیان اینکه رانندگانی که قصد تردد از محور میامی-جاجرم را دارند باید در نظر داشته باشند که علی رغم بازگشایی محور، همچنان به دلیل افتادگی شانه جاده ناشی از سیل، خطرات وجود دارد لذا باید احتیاط کامل را در دستورکار قرار داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.