نظارت‌های بهداشتی بر هتل‌ها و قصابی‌های سنقروکلیایی تشدید شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 19:46
کرمانشاه - رئیس اداره دامپزشکی سنقروکلیایی از انجام بازدیدهای مشترک از هتل‌ها و نظارت مستمر بر قصابی‌های این شهرستان برای حفظ سلامت عمومی خبر داد.

محمد ایمانی سنجر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح بهداشت و صیانت از سلامت شهروندان و مسافران، بازدیدهای مشترکی از هتل‌های تحت پوشش در سطح شهرستان انجام شده است.

وی افزود: این بازدیدها با همکاری ادارات بهداشت، تعزیرات حکومتی، اماکن و میراث فرهنگی صورت گرفته و هدف از آن تقویت نظارت‌های بهداشتی در مراکز اقامتی و پیشگیری از بروز هرگونه تهدید برای سلامت عمومی است.

رئیس اداره دامپزشکی سنقروکلیایی ادامه داد: در کنار این اقدامات، بازدیدهای مستمر و هدفمندی نیز از قصابی‌های فعال در سطح شهرستان انجام شده تا روند تأمین و عرضه گوشت از نظر بهداشتی مورد بررسی قرار گیرد.

ایمانی سنجر تصریح کرد: این نظارت‌ها شامل بررسی شرایط بهداشتی کشتار، نحوه نگهداری، حمل‌ونقل و عرضه گوشت در بازار بوده و با هدف جلوگیری از ورود فرآورده‌های دامی غیراستاندارد به چرخه مصرف انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: نظارت‌های دامپزشکی در تمامی بخش‌های مرتبط با امنیت غذایی از جمله مراکز اقامتی، قصابی‌ها و واحدهای فرآوری گوشت با جدیت ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره دامپزشکی سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی یا عدم رعایت ضوابط قانونی، اقدامات لازم طبق مقررات انجام شده و پرونده متخلفان برای رسیدگی به مراجع قضایی و نظارتی ارجاع خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.