برزگر:نجات ۲۶ نفر از سیلاب ساوه؛آتش‌نشانی ۱۱۳ عملیات امدادی انجام داد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 17:37
ساوه-رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه با اشاره به بارش شدید باران و وقوع سیلاب در این شهر خبر داد و گفت: در جریان این عملیات‌ها ۲۶ نفر از سیلاب نجات یافتند.

محمد رضا برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید و وقوع سیلاب در سطح شهر، نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی از ساعات ابتدایی حادثه در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و عملیات امدادرسانی در نقاط مختلف شهر آغاز شد.

وی افزود: تا ساعت ۳ بامداد پنجشنبه، ۹۷ مورد عملیات آبکشی از منازل و معابر شهری توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی ساوه ادامه داد: همچنین آتش‌نشانان در قالب ۱۶ عملیات نجات موفق شدند ۲۶ نفر را که در مناطق مختلف درگیر سیلاب شده بودند، از خطر نجات دهند.

برزگر با اشاره به تداوم عملیات امدادی در شهر گفت: در حال حاضر نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در ۹ نقطه شهر مشغول انجام عملیات آبکشی و خدمات‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: در مجموع تاکنون ۱۱۳ عملیات امدادی توسط نیروهای آتش‌نشانی در سطح شهر ساوه انجام شده و تلاش‌ها برای رسیدگی به سایر موارد ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.