گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و برزیل

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 16:47
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مائورو وییرا، وزیر امور خارجه جمهوری فدراتیو برزیل، در یک تماس تلفنی درباره تحولات منطقه غرب آسیا و پیامد‌های تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت‌و‌گو و تبادل نظر کردند.

گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و برزیل

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مائورو وییرا، وزیر امور خارجه جمهوری فدراتیو برزیل، در یک تماس تلفنی در خصوص تحولات منطقه غرب آسیا و پیامد‌های تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت‌و‌گو و تبادل نظر کردند.

 وزیر امور خارجه برزیل ضمن محکوم کردن تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مقام‌ها و شهروندان ایرانی را تسلیت گفت و با دولت و مردم ایران ابراز همدردی کرد.

 وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح ابعاد تجاوزات و اقدامات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد این تجاوز نظامی در میانه روند دیپلماتیک، بر ایران تحمیل شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.