سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتور گفت: من به مردم ایران علاقهمند شدم، چون بهترین بخش هر کشوری مردم آن هستند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پاکو خمس، سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتور که اکنون به عنوان دستیار نونواسپریتو در وستهام حضور دارد، اظهار داشت: من به مردم ایران علاقهمند شدم، چون بهترین بخش هر کشوری مردم آن هستند. آنها سختکوش و محترم هستند و همیشه به تو کمک میکنند. با ما مثل شاهزادهها رفتار میکردند.
وی افزود: سرمربیگری تیم ملی ایران خیلی مطرح شد و تأیید میکنم که واقعاً چنین امکانی وجود داشت، اما در نهایت عملی نشد. من در تراکتور خیلی راحت بودم. وقتی به کشوری میروی که اینقدر با کشور خودت متفاوت است، زندگی روزمره آسان نیست. زبانشان بسیار سخت است و ما همهجا با مترجم میرفتیم.
سرمربی اسپانیایی گفت: اگر از من بپرسید در کجا بیشترین احترام را دیدهام، بدون تردید میگویم ایران. چه در باشگاه و چه در خیابان، ایرانیها خیلی برایشان ارزشمند بود که کسی از اسپانیا به آنجا رفته باشد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.