عرضه رایگان سوخت سی‌ان جی در جایگاه‌های عرضه منطقه یزد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 21:48
یزد - رئیس واحد CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: در پویش «همدلی انرژی؛ CNG برای ایران»، همگام با سراسر کشور، عرضه‌ی گاز CNG در ده جایگاه یزد به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شاهدی با اشاره به عرضه رایگان CNG در ده جایگاه استان یزد، گفت: این اقدام که گامی در مسیر تقویت روحیه همدلی و همراهی با شهروندان شهر میراث جهانی یزد و مسافران نوروزی در شرایط حاضر است با اجرای پویش «همدلی انرژی؛ CNG برای ایران» و با همکاری انجمن صنفی جایگاهداران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، در مسیر همدلی با مردم و مسئولیت اجتماعی شرکت در شرایط خاص جنگی صورت گرفته است.

شاهدی افزود: تاکنون ده باب جایگاه در منطقه یزد به این پویش پیوسته‌اند و تعداد آنها نیز در حال افزایش می‌باشد.

وی افزود: در شهر یزد جایگاه‌های شهدای حمل و نقل (پایانه بار مسافربری یزد)، جایگاه انبیاء (بلوار انبیاء یزد)، جایگاه حسینی تفت، جایگاه پترو پارسای کاسپین ایرانیان تفت، جایگاه شهرستان مروست، جایگاه شهرداری ابرکوه، جایگاه تاکسیرانی، جایگاه تک منظوره عقدا، جایگاه میدان گل‌های میبد و جایگاه دانشگاه آزاد میبد نسبت به ارائه گاز سی ان جی رایگان در استان یزد انجام وظیفه می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.