بارزانی: سرمنشأ هیچ تهدیدی نیستیم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 17:03
رئیس اقلیم کردستان عراق در جدیدترین موضع گیری خود اعلام کرد: کردستان عراق هرگز طرف جنگ نخواهد بود بلکه عامل ثبات در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری واع،«نیچیروان ادریس بارزانی» رئیس اقلیم کُردستان عراق تأکید کرد: سیاست اقلیم کُردستان، بسیار واضح است؛ ما عنصر و فاکتور آرامش و ثبات در منطقه هستیم و همیشه تأکید کردیم که به طور کلی برای هیچ کدام از کشورهای همسایه، به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران، سرمنشأ هیچ تهدیدی نیسیتم.

بارزانی با تاکید بر اینکه سیاست اقلیم کُردستان، بسیار واضح است؛ ما عنصر و فاکتور آرامش و ثبات در منطقه هستیم گفت: همیشه بر این مهم تأکید کرده‌ایم که ما به طور کلی برای هیچ کدام از کشورهای همسایه و به صورت ویژه جمهوری اسلامی ایران، سرمنشأ هیچ تهدیدی نیسیتم.

وی افزود: ما از سرآغاز این جنگ؛ کماکان از این سیاست خود، پیروی کرده‌ایم. ما به هیچ شیوه‌ای بخشی از این جنگ نبوده و در آینده نیز بخشی از این جنگ نخواهیم بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.