به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه برگزاری نشست قرارگاه مدیریت بحران شهرستان گرمسار در محل شبکه بهداشت و درمان این شهر به لزوم آمادگی همه دستگاه ها در ایام نوروز و شرایط جنگی تاکید کرد و ادامه داد: قطعا این هماهنگی ها سطح آمادگی نیروها را ارتقا خواهد بخشید.
وی خواستار به روز رسانی امکانات و تجهیزات موثر برای شرایط بحرانی و احتمالی پیش رو در اسرع وقت شد و افزود: دستگاه های عضو موظف هستند تا این آمادگی خود را بهبود بخشند.
فرماندار گرمسار به اطلاع رسانی دقیق و به موقع و دادن هشدارهای لازم به شهروندان تاکید کرد و اظهار داشت: آمادگی شهروندان برای وقوع هر گونه بحران بیشک خسارات و تلفات را به حداقل خواهد رساند.
همتی هدف مدیریت بحران را پیشگیری، آمادگی و واکنش سریع برای حفظ جان و امنیت شهروندان دانست و اضافه کرد: همه ظرفیت ها برای تحقق این هدف گذاری در شهرستان باید به کار گرفته شود.
وی افزود: برنامه ریزی های لازم پیرامون نحوه امدادرسانی، هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و افزایش سطح آمادگی نیروهای عملیاتی هنگام بروز بحرانهای احتمالی در دستور کار واقع شود.












