پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال خوزستان با اعلام فیفا، بار دیگر بسته شد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جدیدترین به روزرسانی سایت فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال خوزستان بار دیگر بسته شد. این در حالی است که پیش از این نیز سه بار به دلیل شکایتهای مختلف این اتفاق برای این باشگاه افتاده بود. در ۳ مرتبه قبل، استقلال خوزستان به دلیل پروندههای بیفوما، ساویو روبرتو و کاینا نونس به ترتیب ۱۰۹ هزار دلار، ۳۲۰ هزار دلار و ۱۲۶ هزار دلار محکوم شده بود.
بهنام ابوالقاسمپور، مدیرعامل آبیهای اهواز علت بسته شدن چندباره پنجره این باشگاه را شکایت بازیکنان خارجی سابق تیم به دلیل دیرکرد در پرداخت مطالبات عنوان کرد.
وی گفت: این پرونده به خاطر شکایت دو بازیکن خارجی سابق ما است. مدیرعامل قبلی باشگاه مطالبات آنها را پرداخت کرده بود، اما ظاهراً این پرداخت چند روز دیرتر از موعد مقرر رخ داد و به همین دلیل بازیکنان بار دیگر از باشگاه استقلال خوزستان شکایت کردند و پنجره ما را بستند.
ابوالقاسمپور افزود: وکیل گرفتیم و در حال مذاکره با بازیکنان و فیفا هستیم تا بتوانیم مشکل این پروندهها را حل کنیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.