بقائی: خانه کیارستمی هم از بمب‌های متجاوزان در امان نماند  

الف چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 14:18
سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام آسیب خانه کارگردان نام‌آشنای ایرانی در جریان تجاوز به ایران نوشت: آیا منزل کیارستمی هم بخشی از «تهدید قریب‌الوقوع» علیه آمریکا بوده است؟!


به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه ایکس با اشاره به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به منزل عباس کیارستمی کارگردان نام‌آشنای ایرانی فیلم‌هایی چون «خانه دوست کجاست»، و «طعم گیلاس»، نوشت: 

«عباس کیارستمی، کارگردان نام‌آشنای ایرانی و برنده جایزه نخل طلایی جشنواره فیلم کن ۱۹۹۷ به خاطر فیلم طعم گیلاس را به خاطر دارید؟ 

حتی منزل او هم از اصابت بمب‌های متجاوزان آمریکایی-اسرائیلی در امان نماند. آیا منزل کیارستمی هم بخشی از «تهدید قریب‌الوقوع» علیه آمریکا بوده است؟! 

واقعیت این است که تجاوز نظامی آمریکا/اسرائیل علیه ایران، فقط جنگ علیه یک کشور و سرزمین نیست بلکه جنگی است بر ضد یک فرهنگ، تمدن و هویت ریشه دار. اما ایران با اتکای بر همین ریشه‌ها دشمنانش را زمین‌گیر خواهد کرد».

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.