تیم‌ ملی بوکس از حضور در قهرمانی آسیا بازماند

همشهری آنلاین چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 09:47
با توجه به شرایط جنگی منطقه، اعزام تیم‌های ملی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا منتفی شد.

به گزارش همشهری آنلاین، رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا در حالی از ۸ فروردین ماه به میزبانی شهر اولان‌باتور کشور مغولستان برگزار خواهد شد که تیم‌های ملی بوکس کشورمان از حضور در این مسابقات بازماندند.

با وجود تلاش مسئولان فدراسیون، با توجه به شرایط جنگی حاکم بر منطقه و محدودیت‌های پروازی، تیم‌های ملی بوکس بانوان و آقایان کشورمان نتوانستند در این مسابقات حاضر شوند.

پیش از این قرار بود تیم‌های بوکس جوانان کشورمان اسفند ماه سال گذشته به مسابقات جام‌جهانی و کسب سهمیه المپیک جوانان سنگال به تایلند اعزام شوند که با توجه به آغاز جنگ تحمیلی این سفر نیز منتفی شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.