اصابت مجدد پرتابه دشمن به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر

مشرق نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 23:10
شامگاه امشب یک پرتابه به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر اصابت کرد و براساس اعلام سازمان انرژی اتمی هیچ‌گونه خسارت مالی، فنی یا جانی در پی نداشته و آسیبی به بخش‌های مختلف نیروگاه وارد نشده است.

به گزارش مشرق، در ادامه اقدامات خصمانه دشمن آمریکایی و صهیونیستی، حوالی ساعت ۲۱:۰۸ شامگاه چهارم فروردین یک پرتابه به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر اصابت کرد.

سازمان انرژی اتمی در این خصوص اعلام کرد که بر اساس گزارش‌های اولیه، این حادثه هیچ‌گونه خسارت مالی، فنی یا جانی در پی نداشته و هیچ آسیبی به بخش‌های مختلف نیروگاه وارد نشده است.

پیش از این نیز در ۲۶ اسفند ۱۴۰۴ پرتابه‌ای دیگر به محوطه این نیروگاه اصابت کرده بود که آن حادثه نیز بدون تلفات یا خسارت پایان یافت.

براساس اعلام سازمان انرژی اتمی، حمله به تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز، نقض آشکار مقررات و تعهدات بین‌المللی درباره مصونیت این مراکز از اقدامات نظامی به شمار می‌رود، اقدامی که می‌تواند پیامدهای خطرناک و جبران‌ناپذیری برای امنیت و ایمنی منطقه، به‌ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس، در پی داشته باشد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.