اعلام نحوه فعالیت ادارات استان کرمان از ۵ فروردین‌ماه

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 20:16
کرمان- معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان نحوه فعالیت ادارات این استان از ۵ فروردین ماه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان شامگاه سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام استاندار کرمان و با توجه به بخشنامه‌ ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه فعالیت کارکنان، به اطلاع می رساند فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان« باستثنای واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی» از تاریخ چهارشنبه ۵ فروردین تا اطلاع ثانوی از ساعت ۸ تا ۱۴ و با حضور ۵۰ درصد از کارکنان به صلاحدید مدیران، به‌صورت حضوری با اولویت دورکاری بانوان خواهد بود.

لازم به ذکر است حضور مدیران و معاونان هر دستگاه در محل کار الزامی است و تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه‌ «فعلا» ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.