سردار رادان: آماده تداوم همکاری‌ راهبردی با شورای عالی امنیت ملی هستیم

مشرق نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 18:59
فرمانده کل انتظامی به دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی تبریک گفت.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در پیامی انتصاب دکتر محمدباقر ذوالقدر به سمت دبیر شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت.

وی در این پیام با بزرگداشت یاد رهبر شهید و شهید دکتر علی لاریجانی، بر آمادگی کامل فراجا جهت همکاری‌های راهبردی با این شورا در راستای تحقق اهداف نظام و منویات فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب محمد باقر ذوالقدر

دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم

تجارب مبارزاتی با رژیم پهلوی و سابقه مجاهدانه و درخشان جنابعالی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در پست های حساس مدیریتی، دفاعی، انتظامی، امنیتی نشان از شایستگی‌، تجارب ارزنده و تعهد انقلابی تان دارد؛ بدینوسیله، انتصاب شایسته، هوشمندانه و مدبرانه جنابعالی را به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ضمن ادای احترام به مقام شامخ رهبر شهید و تمامی شهدای والامقام، خصوصا دانشمند مجاهد، شهید دکتر علی لاریجانی، آمادگی خود را برای تداوم همکاری‌های راهبردی با شورای عالی امنیت ملی اعلام داشته و از درگاه خداوند متعال، توفیقات روزافزون جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر و انقلابی، تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا ( حفظه الله ) مسئلت می‌نماید.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.