رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان ایلام گفت: با توجه به تهدیدات دشمن درباره هدف قرار دادن زیر ساختهای حوزه انرژی، تمام سناریوها از پیش بررسی و تمرین شدهاند و با همه توان در حال خدمت به مردم استان هستیم.

به گزارش
خبرگزاری صداوسیما؛ ولی الله ناصری رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان ایلام گفت: با توجه به تهدیدات دشمن درباره هدف قرار دادن زیر ساختهای حوزه انرژی، تمام سناریوها از پیش بررسی و تمرین شدهاند و با تمام توان در حال خدمت به مردم استان هستیم.
وی افزود: در حوزه نیروگاهی کشورمان با مازاد ظرفیت و تولید روبروست و امکان صادرات برق را نیز در شرایط جنگ داریم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: خطوط انتقال و توزیع از تاب آوری مناسبی برخوردار هستند و تمرینات مناسبی در این حوزه در قالب مانورهای مدیریت بحران انجام شده است.
وی تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای تأمین پایدار برق و آب در استان با هدایت استاندار؛ مدیریت ارشد استان؛ پشتیبانی وزارت نیرو و شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب کشور انجام شده است.
وی به مردم اطمینان داد تا به فرزندان خود در صنعت آب و برق مانند همیشه اعتماد کنند و بدانند این صنعت با خون شهدا به بالندگی رسیده و در هر شرایطی رسالت خدمت به مردم را انجام خواهد داد.
وی از مردم شریف استان خواست تنها اخبار حوزه آب و برق را از طریق روابط عمومیهای این صنعت دنبال کنند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.