فرمانده نیروی زمینی سپاه: ‌هر تجاوزی را پاسخ کوبنده‌‌ می‌دهیم

تابناک سه شنبه 04 فروردین 1405 - 17:56
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تهدیدات آمریکا، اسرائیل و دشمنان را پاسخ کوبنده‌ خواهیم داد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه: ‌هر تجاوزی را پاسخ کوبنده‌‌ می‌دهیم

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار محمد کرمی در بازدید از یگان‌های نیروهای نزسا مستقر در استان خوزستان با بیان اینکه  ما از هیچ قدرتی هراس نداریم و ‌متکی به قدرت الهی هستیم، اظهار داشت: همه نیروهای زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی کامل قرار دارند و آمریکا، اسرائیل و دشمنان کشورمان در صورت هرگونه تهدید و تجاوز پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون و قدردان درایت‌های مقام معظم رهبری هستیم، افزود:  از حضور حماسی مردم در حماسه 22 دی و محکومیت اقدامات تروریست‌های مسلح تشکر می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه نیروهای زمینی سپاه مستقر در خوزستان دارای روحیه و اراده قوی هستند، تصریح کرد: نیروهای مسلح در آمادگی کامل قرار دارند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.