نحوه فعالیت بانک‌ها در ایام بعد از تعطیلات نوروز اعلام شد

دیجیاتو سه شنبه 04 فروردین 1405 - 16:16
شورای هماهنگی بانک‌ها نحوه فعالیت بانک‌های کشور در ایام بعد از تعطیلات نوروز را اعلام کرد. The post نحوه فعالیت بانک‌ها در ایام بعد از تعطیلات نوروز اعلام شد appeared first on دیجیاتو.

شورای هماهنگی بانک‌ها نحوه فعالیت بانک‌های استان تهران و سایر استان‌ها در ایام بعد از تعطیلات نوروز را اعلام کرد.

به گفته شورای هماهنگی بانک‌ها، بانک‌های استان تهران و سایر استان‌ها از روز چهارشنبه ۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی تحت شرایط خاصی فعالیت خواهند کرد؛ با توجه به نظر استانداری‌ها و تشخیص مدیران عامل بانک‌ها و همچنین با توجه به میزان مراجعات به شعب و با اولویت قراردادن استان‌های مسافرپذیر، حداقل ۲۰ درصد و حداکثر ۱۰۰ درصد شعب بانک‌های هر استان فعال خواهند بود.

اسامی این شعب در وب‌سایت‌های اطلاع‌رسانی بانک‌ها ذکر می‌شود. بانک‌ها در ایام بعد از تعطیلات در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ دایر هستند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.