افشاگری رئیس سابق کنست اسرائیل درباره نوع ارتباط نتانیاهو و ترامپ

نامه نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 11:16
رئیس پیشین کنست رژیم صهیونیستی معتقد است که روابط میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا مبتنی بر ترس و منافع متقابل است.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، «ابراهام بورگ»، رئیس پیشین کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، هراس دارد؛ زیرا او را فردی غیرقابل پیش‌بینی می‌داند.

بورگ در گفت‌وگو با «تاکر کارلسن»، مجری رسانه‌ای، توضیح داد که این نگرانی نتانیاهو ریشه در رفتارهای غیرمنتظره ترامپ دارد که می‌تواند تصمیم‌گیری‌های سیاسی را پیچیده کند.

او در عین حال تأکید کرد که رابطه میان این دو طرف صرفا بر پایه ترس نیست، بلکه نوعی بهره‌برداری متقابل نیز در آن وجود دارد.

به گفته بورگ، نتانیاهو و ترامپ هر یک تلاش می‌کنند از دیگری برای پیشبرد اهداف سیاسی و منافع خود استفاده کنند.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.